مرکز خیریه نگهداری کودکان دختر بی سرپرست و بد سرپرست

آدرس خیریه : مشهد، هفت تیر9، بلوار صارمی، صارمی 44/6، پلاک 39     تلفن: 3-38645891-051    09305139964 و 09158975850

پرداخت فطریه و کفاره به خیریه

منتشرشده توسط مدیر سایت در تاریخ

پرداخت فطریه به خیریه

اهداء فطریه و کفاره به نفع کودکان بی سرپرست

موسسه خیریه خانه فرشتگان آماده دریافت زکات فطره (عام و سادات) و کفاره شما نیکوکاران گرامی می باشد. 

سهم شما در این کار خیر، می‌تواند انتشار آن باشد! شما هم سهیم باشید.

پرداخت آنلاین فطریه و کفاره

پرداخت فطریه به خیریه

 فطریه به عنوان یکی از احکام اسلامی به منظور از بین بردن فقر و ریشه کن کردن تنگدستی در جامعه، معرفی شده است. با پرداخت آن به ویژه برای کودکان بی سرپرست از ثواب این عمل بهره مند خواهید شد.

نحوه پرداخت فطریه و کفاره

 روش های مختلفی برای پرداخت این هزینه از جمله پرداخت کفاره آنلاین و پرداخت فطریه آنلاین موجود است. موسسه های مختلفی نیز برای پرداخت فطریه آنلاین و پرداخت آنلاین کفاره و رساندن آن به دست نیازمندان فعالیت دارند. موسسه ی خیریه خانه فرشتگان به عنوان بزرگترین مرکز نگهداری کودکان دختر بی سرپرست در این حوزه هر ساله کمپین ویژه ای برای پرداخت آنلاین کفاره و پرداخت فطریه در نظر دارد. ما کودکان بی سرپرست را در اولویت خود قرار داده ایم. به طور کلی هر فرد باید به ازای هر نفر سه کیلوگرم گندم یا اینکه برنج به نیازمندان ببخشد و یا آنکه معادل این مقدار، هزینه ی نقدی آن را پرداخت کند. 

چرا فطریه به خیریه بدهیم؟

ما به کمک شما عزیزان است که می توانیم کمک رسان کودکان بی سرپرست و نیازمندان باشیم. هر ساله با اجرای کمپین های مختلف از جمله پرداخت آنلاین فطریه و پرداخت آنلاین کفاره در تلاش هستیم تا بخشی از نیازهای کودکان خانه فرشتگان را رفع نماییم.

پرداخت آنلاین کفاره و پرداخت فطریه آنلاین در این شرایط با مشکلات موجود به نفع کودکان بی سرپرست، یک فرصت مطلوبی است که ما بتوانیم بودجه ای کافی برای ایجاد لبخند بر لب این کودکان داشته باشیم.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *