مرکز خیریه نگهداری کودکان دختر بی سرپرست و بد سرپرست

آدرس خیریه : مشهد، هفت تیر9، بلوار صارمی، صارمی 44/6، پلاک 39     تلفن: 3-38645891-051    09305139964 و 09158975850

نوروز و کمک به ایتام

منتشرشده توسط مدیر سایت در تاریخ

نوروز-و-کمک-به-خیریه-مشهد

کمک به ایتام برای نوروز

بهار و کمک به ایتام

با توجه به نزدیک شده به سال جدید، در این روزها، از شما نیکوکاران عزیز تقاضا می شود در خرید لباس برای کودکان بی سرپرست خیریه خانه فرشتگان ما را یاری نمایید.

خیرین عزیز کشورمان می توانند به هر طریقی که می توانند کمک کنند. برخی ممکن است مبلغ مشخصی را به عنوان پرداخت عیدی به کودکان بی سرپرست در نظر گرفته و آن را به موسسه خیریه بپردازند. در حالی که برخی دیگر لباس و کفش و کیف و … تهیه نموده و آنها را به ایتام خیریه هدیه می کنند.

سالی نیک ، گامی نیک در راستای کمک به ایتام

سالی نیک با کمک به ایتام

خیرین عزیز کشورمان می توانند به هر طریقی که می توانند کمک کنند. برخی ممکن است مبلغ مشخصی را به عنوان پرداخت عیدی به کودکان بی سرپرست در نظر گرفته و آن را به موسسه خیریه بپردازند. در حالی که برخی دیگر لباس و کفش و کیف و … تهیه نموده و آنها را به ایتام خیریه هدیه می کنند..

پس این که حتما کمک ها  به چه صورت باشد، مهم نیست. بلکه آنچه مهم است، مشارکت در کمک رسانی برای این کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست می باشد. البته لازم به ذکر است که دسته دیگری از افراد هم وجود دارند، که شاید قادر به پرداخت کمک مالی نباشند. بلکه آنها به صورت معنوی و عاطفی در کنار ایتام قرار می گیرند.

آنها در زمینه توزیع آجیل به ایتام و پخش میوه برای نیازمندان در نوروز خدمت رسانی می کنند. حال ممکن است نوع کمک کردنشان متفاوت باشد که این مسئله چندان در اصل هدف تفاوتی ایجاد نخواهد کرد. آنچه مهم است، حضور فعال داشتن در این حوزه کمک رسانی است.

حمایت از نیازمندان و کودکان بی سرپرست در عید نوروز ۱۴۰۲

نوروز و کمک به خیریه مشهد

در بهار که زمین زنده می شود، دلها هم به هم نزدیک تر می شوند و شکوفه های مهربانی در قلب ها جوانه می زند. در آن لحظه ای که انسانهای مهربان، نوع دوست و خیر، ابزار گره گشایی خداوند از کار بندگان نیازمند خویش می شوند؛ نان بر سر سفره بنده آبرودار و نیازمندش می گذارند. یا دست محبت بر سر کودکی  یتیم می کشند؛ باشد که در این ایام و در آستانه عید نوروز دست خداوند شویم. خیر و برکت و عشق را به دیگران هدیه دهیم.

انسان در سایه احسان و بخشش به دیگران، باری هر چند ناچیز از روی دوش آنان برمی دارد و دل آنها را شاد و مسرور می سازد و ضمن افزودن احساس زندگی در دیگری، احساس زنده بودن را در خود بارورتر می سازد.
لذا انتظار می رود تا هموطنان بزرگوار کمک به ایتام و کودکان بدسرپرست را فراموش نکنند و در این ایام و شرایط اقتصادی خیرین عزیز عنایت بیشتری به این موضوع داشته باشند.

نیازهای کودکان خیریه خانه فرشتگان برای عید نوروز

  • تهیه لباس ، کفش، روسری و شال
  • تهیه مواد غذایی ( صبحانه- مرغ- گوشت- میوه و آجیل)
  • حامی شدن کودکان بدون حامی خیریه
  • کمک و ایجاد لحظات شاد برای این کودکان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *