مرکز خیریه نگهداری کودکان دختر بی سرپرست و بد سرپرست

آدرس خیریه : مشهد، هفت تیر9، بلوار صارمی، صارمی 44/6، پلاک 39     تلفن: 3-38645891-051    09305139964 و 09158975850

کمک پزشکی و درمانی برای کودکان بی سرپرست

بسیاری از کودکان بی سرپرست موسسه هنگامی که مریض می شوند ، برخی پزشکان دلسوز و نیکوکار هستند که رایگان ویزیت می کنند. ولی برای تهیه دارو دچار مشکل می شویم و هزینه های تهیه دارو برای خیریه مشکل می باشد.

شما عزیزان می توانید در تهیه دارو و درمان کودکان بی سرپرست خانه فرشتگان، ما را یاری کنید.

پزشک های نیکوکار که مایل به ویزیت رایگان کودکان خیریه خانه فرشتگان می باشند ، می توانند فرم حامی را پر کنند و خدمات خود را بنویسند.

دعای خیر فرزندانمان بدرقه راهتان باد.

  تکمیل فرم حامی ایتام خانه فرشتگان

 درصورت تمایل به اهداء نقدی و اجناس بهداشتی،خوراکی و.. کمک های خداپسندانه و انسان دوستانه میتوانید با همکاران ما در موسسه با شماره تماس های ذیل ارتباط باشید :

۰۵۱-۳۸۶۴۵۸۹۱-۳_______۰۹۱۵۸۹۷۵۸۵۰_________۰۹۳۰۵۱۳۹۹۶۴

همچنین مایل به کمک های غیرنقدی و اهداء هزینه اجناس به صورت پرداخت هزینه غیر نقدی میباشد میتوانید از طریق شماره حساب زیر در این امر شریک باشید:

 شماره کارت بنام خیریه خانه فرشتگان 

______۵۸۹۴-۶۳۷۰-۰۰۰۸-۴۷۶۱______بانک رفاه

ضمن هماهنگی قبلی امکان بازدید از موسسه نیز برای شما عزیزان میسر میباشد:

آدرس :مشهد مقدس ، هفت تیر ۹ ، نبش صارمی ۴۴/۶ ، پلاک ۳۹، خانه فرشتگان

کمک به درمان کودکان بی سرپرست خیریه خانه فرشتگان

بیماری و مریضی در همه جا وجود داره و برای برخی بیماری ها باید هزینه های زیادی برای دوا و دارو پرداخت کرد. فرشتگان موسسه فرشتگان نیز گاه درگیر بیماری کوچک و یا بزرگی میشوند. هرگونه کمک مادی و یا معنوی درخصوص این موضوع کمک بسیار بزرگیست برای دختران موسسه ما، کمک هایی همچون تهیه دارو ها و ….

همچنین پزشک هایی که خواهان هستند به صورت داوطلبانه به موسسه بیایند و ویزیت رایگان داشته باشند میتوانند از طریق تماس با موسسه به ما اطلاع دهند تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

عزیزانی که تمایل به کمک های نقدی به به عنوان مثال هزینه های ویزیت دکتر ، داروها… هستند می توانند از طریق درگاه پرداخت آنلاین همین سایت(سایت موسسه خانه فرشتگان دختران مشهد ) یاری خود را برسانند.