مرکز خیریه نگهداری کودکان دختر بی سرپرست و بد سرپرست

آدرس خیریه : مشهد، هفت تیر9، بلوار صارمی، صارمی 44/6، پلاک 39     تلفن: 3-38645891-051    09305139964 و 09158975850

مهر ماه و کمک به ایتام

منتشرشده توسط مدیر سایت در تاریخ

مهر ماه و کمک به ایتام

مهر ماه و کمک به ایتام

مهر می‌رسد
تا
مهربان شویم…

شوق داشتن لوازم مدرسه،
یکی از آن حال‌های خوبی‌ست که
هر دانش‌آموزی می‌تواند تجربه کند!

با دل‌های بزرگمان، این شوق کوچک را بسازیم.
دختران عزیزمان امسال هم
چشم به دستان پر مهر شما دارند
برای اینکه رو به راه شوند،

رو به راهِ مهر…اگر باور داشته باشیم که همه ما بر یک قایق سوار هستیم، مطمئنا وضعیت، سرنوشت و نوع عملکرد هم نشینان ما در این قایق بی اهمیت نخواهد بود. بی توجهی به گسترش فقر و محرومیت های تحصیلی پیامدهای منفی دارد که دامنه تخریبش تا زندگی افراد آسوده خاطرِ بی تفاوت خواهد رسید. اما افرادی که حس مسئولیت اجتماعی آنها همیشه بیدار است، با حضور آنها جامعه سالم تر و رشد یافته تر می شود. مشکلات اجتماعی با همین نوع نگرش قابل حل و بررسی خواهند بود.

کمک غیرنقدی در تهیه لوازم التحریر برای کودکان بی سرپرست

شما خیرین عزیز می توانید کمک های غیرنقدی خود شامل (لباس مدرسه، کیف، کفش، دفتر،  کتاب و…) برای کودکان خیریه تهیه نمایید. فقط در صورت امکان قبل از خرید با موسسه هماهنگ نمایید.

در راستای اجرای کمپین مهر می رسد تا مهربان باشیم، تهیه تمامی مواردی که برای دانش آموزان مورد نیاز است، در فهرست کار این موسسه قرار گرفته است. لذا تنها به خرید تبلت برای دانش آموزان بی سرپرست اکتفا نمی‌کند. تهیه ملزومات تحصیلی ایتام مانند لوازم التحریر، کفش ، پوشاک حتی اقلام خوراکی نیز از آن دسته مواردی است که برای این عزیزان تهیه می‌شود. یادمان باشد این کودکان امانت‌های الهی در دست ما هستند

تهیه-لوازم-التحریر-برای-خیریه

مهر ماه و کمک به ایتام برای شروع مدرسه ها

کمک نقدی به خیریه برای شروع مدرسه ها

یاور کودکانی باشیم که بوی خوش ماه مهر به مَشام‌شان نمی‌رسد!⁣

تا به حال لذت شاد کردن کودکی را حتی با نگاهی پر از مهر چشیده‌اید؟ قطعا هر انسانی این حس زیبای مهر ورزیدن به دیگران را تجربه کرده است و می داند لذتی زیباتر از آن نخواهد بود. حس رهایی و لذت خیر رساندن، آن هم کمک به تحصیل کودکی و روانه کردن او به همراه دیگر کودکان به کلاس درس و مکانی که پر از شور و شوق کودکانه است حسی وصف نشدنی است.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *