مرکز خیریه نگهداری کودکان دختر بی سرپرست و بد سرپرست

آدرس خیریه : مشهد، هفت تیر9، بلوار صارمی، صارمی 44/6، پلاک 39     تلفن: 3-38645891-051    09305139964 و 09158975850

یلدا ۱۴۰۰ کودکان خانه فرشتگان

منتشرشده توسط مدیر سایت در تاریخ

خالق لحظه‌های شاد، برای دیگران باش، شادی خودش، راه قلبت را پیدا خواهد کرد.

ایرانیان باستان دریافتند که کوتاه‌ترینِ روزها، آخرین روز پاییز و شب اول زمستان است و بلافاصله پس از آن است که روزها به تدریج بلندتر و شب‌ها کوتاه‌تر می‌شوند، از همین رو آن را شب زایش خورشید (مهر) نامیده و آن را آغاز سال قرار دادند.

یلدا و مهربانی(کمک به نیازمندان)

کودکان بی سرپرست  نمی توانند مانند سایر کودکان از این شب سرد طولانی در کنار کانون گرم خانواده لذت ببرند و تفریح کنند. یلدا و مهربانی دو جز جدا ناپذیرند. میدانیم که این شب نیکو با فرهنگ و ریشه ما پیوند خورده است. شبی که در آن روشنایی به جنگ با تاریکی می رود تا ریشه ظلمت ها را بخشکاند.پس بیاید در این شب زیبا نیازمندان را دریابیم تا با کمک به نیازمندان ریشه فقر و حسرت ها را هم بخشکانیم و از بین ببریم.اگر می خواهیم شب یلدا در کنار کودکان کار باشیم، می توانیم نیازهای آنان را برطرف کنیم.

اهدا کمک نقدی و غیرنقدی به کودکان بی سرپرست خیریه

برای بهبود اوضاع یتیمان و کودکان کار می توانید کمک های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق سایت موسسه خیریه واریز کنید و یا کمک های غیر نقدی خود را به موسسه تحویل دهیم این گونه می توانیم شب یلدا را در کنار کودکان کار باشیم.  و ایتام را در این شب در گرمای حاصل از کمک های ما شب یلدای بهتری را سر کنند.

برگزاری آیین شب یلدا، همواره نشان از امید دارد.

 نوید آن‌که دل قوی دار، سحر نزدیک است.

یلدا ۱۴۰۰ کودکان خیریه خانه فرشتگان

شب یلدا مانند مناسبت‌های دیگر بهانه ای است برای مهربان تر بودن، شریک شادی هم بودن، شب یلدا در این شرایط واجب نیست اما مهربانی و آسایش داشتن کودکان سرزمینمان از واجبات است.کودکان خانه فرشتگان هم در کنار یکدیگر با مهربانی و نیکی خیرین و حامیان، یلدایی دیگر را جشن گرفتند.

از همه کسانی که سهمی در لبخند و شادی کودکان خیریه داشتند، سپاسگزاریم.❤️


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *